Branches
Advocatuur
Digitalisering is zeer actueel. Ook binnen de advocatuur is de digitaliseringsslag de komende jaren een belangrijke uitdaging. Digitalisering, zowel extern (dienstverlening) als intern (bedrijfsvoering en -processen), is noodzakelijk om effectief en efficiënt te kunnen blijven werken. Bovendien maakt digitalisering het tevens mogelijk om onderscheidend te kunnen zijn in prijs en klantbenadering. Het optimaliseren van de bedrijfsprocessen en samenwerking, bij uw medewerkers onderling en tussen uw cliënten, is een belangrijk aandachtspunt binnen de advocatuur.
Documenten en dossiers vormen het hart van de advocatuur. Het beheren van deze verschillende documenten en dossiers kost tijd, inzet en geduld. Bij het maken van juridische documenten onder tijdsdruk, hebben uw medewerkers een zeer belangrijk aandeel. Documenten moeten daarbij altijd snel beschikbaar en te raadplegen zijn. Zijn de dossiers wel compleet? Ook dat is een belangrijke vraag. Door documenten te digitaliseren en processen te automatiseren zijn uw documenten eenvoudig snel te vinden, te volgen, goed te keuren en uiteindelijk te archiveren. Met de zekerheid dat u beschikt over volledige dossiers.
Scan & herken
Om het verwerken van digitale dossiers en papieren documenten te versnellen en te vereenvoudigen, heeft MaDox Groep een scan & herken oplossing ontwikkeld, geschikt voor diverse bedrijfsapplicaties binnen de advocatuur. Hiermee verwerkt u snel en efficiënt papieren en digitale documenten en dossiers direct naar de juiste locatie binnen uw bedrijfsapplicatie.
Met één druk op de knop dossiers scannen, verwerken en opslaan. Het lijkt te mooi om waar te zijn, maar via de speciaal ontwikkelde scan & herken oplossing is dit mogelijk. Vanaf uw multifunctional kunt u als advocaat of uw medewerker vanaf nu rechtstreeks scannen naar uw bedrijfsapplicatie. Nooit meer eerst omslachtig al uw dossiers scannen naar uw e-mail of netwerkmap en bijlagen openen, om deze op te slaan in nieuw aan te maken mapjes. Voortaan kunt u in slechts één eenvoudige handeling al uw documenten en dossiers direct verwerken.
Wij bieden met deze scan & herken oplossing een standaard koppeling naar onder andere BaseNet, Trivium Software, CClaw, NetDocuments en Advocaat Centraal.
Uw voordelen op een rij
- Directe communicatie met de CRM applicatie
- Optimalisatie van uw bedrijfsproces
- Alle documenten gedigitaliseerd en op inhoud terug te zoeken
- Uniformiteit in het opslaan van bedrijfskritische documenten