Scannen naar applicatie
NextMatters
Zaken op orde!
Scannen naar applicatie
NextMatters
Zaken op orde!
Met behulp van onze scan & herken oplossing naar NEXTmatters scant u uw papieren documenten direct in uw Trivium NEXTmatters omgeving. U scant de documenten op uw multifunctionele printer en deze worden direct met de juiste informatie opgenomen in het dossier van bijvoorbeeld uw cliënten, zaken, medewerkers of één van de andere beschikbare bestemmingen die ondersteund worden door onze NEXTmatters scanconnector.
Via een directe verbinding worden documenten rechtstreeks in de juiste workflow verwerkt binnen de NEXTmatters omgeving. Ook wijzigingen die aan de zijde van NEXTmatters worden gemaakt zoals bijvoorbeeld het toevoegen van een nieuwe zaak of cliënt, zijn direct zichtbaar op uw multifunctionele printer. Contracten, processtukken, brieven en alle andere documenten kunnen direct in het digitale dossier worden geplaatst. En met de vooraf ingestelde keuzemogelijkheden voegt u eenvoudig extra informatie toe aan de gescande documenten. Hierdoor hebt u direct alle gegevens digitaal beschikbaar in NEXTmatters.
Alle gescande documenten worden hierbij middels OCR techniek standaard op tekst doorzoekbaar gemaakt en tevens opgeslagen als PDF/A bestand t.b.v. lange termijn digitale opslag en archivering. Door de gescande documenten van OCR te voorzien kunt u de documenten weer snel en eenvoudig op tekst/inhoud terugvinden.
Voordelen NextMatters