IT & Cloud
G Suite
Gmail, Google Documenten, Drive en Agenda voor bedrijven.
IT & Cloud
G Suite
Gmail, Google Documenten, Drive en Agenda voor bedrijven.
Alles wat u nodig heeft om optimaal te werken, handig verzameld in één pakket dat naadloos werkt op uw computer, telefoon en tablet. Gebruik gedeelde agenda’s om te zien wanneer anderen beschikbaar zijn en plan vergaderingen met automatische e-mailuitnodigingen. Met één klik verandert u uw vergadering in een videovergadering vanaf elk apparaat (computer, telefoon of tablet) met een camera. Deel uw scherm om uw werk als team te bekijken en neem samen meteen beslissingen.
Met G Suite wordt samenwerken een stuk gemakkelijker
Werk gemakkelijk aan documenten, spreadsheets en presentaties op je apparaten, met of zonder internet. Werk samen met teamleden of mensen buiten jouw bedrijf aan één document. JE kunt de bewerkingen van anderen zien terwijl ze worden getypt, communiceren via de ingebouwde chatfunctie en vragen stellen door opmerkingen toe te voegen. Meerdere mensen kunnen tegelijkertijd aan een document werken en alle wijzigingen worden automatisch opgeslagen.
Sla al je werk op één centrale plaats op met beveiligde toegang vanaf jouw computer, telefoon of tablet. Nodig snel anderen uit om een bestand te bekijken, te downloaden of hieraan samen te werken, zonder dat je e-mailbijlagen hoeft te verzenden. Bestandsupdates worden automatisch opgeslagen in Drive, zodat iedereen altijd toegang heeft tot de nieuwste versie.
Bescherm de gegevens van je bedrijf met beveiligingsopties zoals authenticatie in twee stappen en Single sign-on, en gebruik mobiel beheer om de gegevens te beveiligen in het geval van een kwijtgeraakt apparaat of personeelswisseling. Archiveer e-mailberichten en geregistreerde chats en bepaal hoelang deze worden bewaard.